NAKUPOVANJE
Polno ime: Spletna prodaja, Alenka Depoli s.p.
Naslov: Ulica Eve Lovše 12, 2000 Maribor, Slovenija
Matična številka: 9457593000
Davčna številka: SI75456389
TRR: SI56 0313 2100 0614 060 (SKB d.d.).
Podjetje je zavezanec za DDV.
E-mail: info@robert-franz.si
Spletna stran: www.robert-franz.si
Robert-franz.si je spletna trgovina podjetja Alenka Depoli s.p., spletna prodaja.
Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije (Zakon o varstvu potrošnikov VPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04, priporočil GZS in mednarodni kodeksi za e-poslovanje).
Ti splošni pogoji se uporabljajo za celotno spletno stran, vse njene sestavine in podstrani. Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev, kar vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.
Splošno
Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
S spletno trgovino (v nadaljevanju ponudnik) upravlja Alenka Depoli s.p.. V spletni trgovini lahko kupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki. Ob registraciji v sistem spletne trgovine obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec skrajša postopek naročila, saj mu ni potrebno vsakič znova izpolnjevati osebnih podatkov.
V primeru da želite vaš račun in posledično vaše osebne podatke v naši trgovini izbrisati nam pošljite zahtevo na info@robert-franz.si V kratkem vam bomo v naši spletni trgovini tudi omogočili samostojen izbris vašega računa v uporabniškem računu.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
– dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
– pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– način plačila in dostave,
– časovno veljavnost ponudbe
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
– koliko stane kupca vračilo artikla,
– pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Alenke Depoli s.p. ali njenih dobaviteljev, poslovnih partnerjev. Fotografije ne odražajo vedno dejanskega stanja blaga. Uporaba fotografij spletne trgovine je prepovedana brez predhodnega dovoljenja.
Upravitelj spletne trgovine podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi bo zaupan le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.
Izjemno razkritje osebnih podatkov: Podatki, ki jih spletna trgovina zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov.
Cene
Vse cene so izražene v evrih (EUR) in vsebujejo 9,5-odstotni oz. 22-odstotni DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči za obe stranki. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen, ne da bi o tem predhodno obvestil uporabnika.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (preko elektronske pošte). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.
Stvarna napaka
Pravice iz naslova stvarne napake: 37-37c člen Zakon o varstvu potrošnikov, lahko kupec uveljavlja samo pri prodajalcu. Priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestilo o napaki in jo natančno opisati. Prodajalcu pa omogočiti da stvar pregleda.
Plačilo
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.
Omogočamo vam naslednje načine plačil:
– Nakazilo na TRR, UPN nalog
– Plačilo po povzetju
– PayPal ali kreditne kartice
Dostava
Dostava naročila v Sloveniji traja od 2 do 4 delovne dni, v Avstriji od 3 do 5 delovnih dni – med vikendi in prazniki ni dostave.
– ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku,
– pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS,
– strošek pošiljanja je določen in znaša za Slovenijo 4 evre z vključenim DDV, za Avstrijo 12 evrov z vključenim DDV.
– v Sloveniji je dostava pri nakupu nad 50 evrov brezplačna.
– naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila,
– ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov,
– če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem,
– če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika,
– ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.
Naročilo bo dostavljeno v roku 2-4 delovnih dni za Slovenijo in 3-5 delovnih dni za Avstrijo (v kolikor je naročilo oddano isti dan do 12. ure). Med vikendi in prazniki ni dostave.
Koliko znašajo stroški dostave?
Strošek poštnine je fiksen. Za Slovenijo znaša (4 evre z vključenim DDV) in za Avstrijo (12 evrov z vključenim DDV) in ni odvisen od količine naročenih izdelkov. Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo dostavna služba pustila sporočilo o prispeli pošiljki.
Kam vse dostavljamo naročeno blago?
Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije in v Avstriji.
Poškodbe pri dostavi
Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne na naslov Ulica Eve Lovše 12, 2000 Maribor, zagotovili mu bomo nadomestno pošiljko.
Vračilo blaga / reklamacija
OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:
– uporabljenega izdelka, saj so ti izdelki po naravi neprimerni za vračilo (npr. imajo vidne znake uporabe);
– pokvarljivega blaga,
– izdelkov, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo;
– izdelkov, ki so hitro pokvarljivi ali katerim je že potekel rok uporabe;
– izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini.
Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:
Alenka Depoli, s.p.
Ulica Eve Lovše 12
2000 Maribor
REKLAMACIJA
Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Varovanje osebnih podatkov
Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. Upravitelj spletne trgovine, je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove obiskovalcev, pri registriranih uporabnikih pa še:
– ime in priimek,
– e-poštni naslov,
– kontaktni telefon,
– primarni naslov,
– naslove za dostavo,
– državo,
– čas in datum registracije,
– naročila uporabnika,
– arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo Ponudniku sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik Ponudniku poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini.
Upravitelj spletne trgovine lahko podatke v anonimni obliki uporabi za namene statističnih analiz.
Izvedba naročil in sklenitev pogodbe
Uporabnik lahko v spletni trgovini naročuje izdelke na več načinov:
– Kot gost: V primeru, da se odločite za nakup kot gost, morate ob vsakem nakupu znova vnesti osebne podatke. Polja označena z zvezdico so obvezna. Podatke za podjetja izpolnite samo v primeru, da želite naročilo izvesti na podjetje (oz. želite original račun), sicer pustite polja prazna. Registracijo potrdite s klikom na gumb. V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno vas bo sistem na to opozoril.
– Kot registriran uporabnik: V kolikor se želite registrirati v spletno trgovino, za registracijo potrebujete veljaven e-mail naslov, kamor vam bo poslano elektronsko sporočilo s podatki registracije. Ob registraciji morate vnesti vaše osebne podatke. Z registracijo prihranite čas pri kasnejših nakupih, saj vam ni potrebno vsakič znova vnašati osebnih podatkov, prav tako pa imate v vašem profilu “moj račun” zgodovino preteklih naročil.
Uporabnik kot “gost” ali ” registriran uporabnik” izbira izdelke in jih s klikom na gumb “V košarico” zbira za nakup. Ta postopek ponavlja, dokler ni izbral vseh željenih izdelkov za naročilo. Izbrane izdelke si lahko v spisku ogleda v košarici in po želji spremeni količine ali določene odstrani. Potem nadaljuje na “Blagajno” kjer bo v korakih izbral najprej naslov za dostavo. V naslednjem koraku mu bodo izračunani stroški dostave za naročilo, nato pa bo lahko izbral način plačila. V zadnjem koraku bo uporabniku prikazano celotno naročilo z vsemi stroški, kjer tega potrdi. Uporabnik bo po uspešno oddanem naročilu prejel tudi potrditveno E-pošto s podrobnimi navodili za plačilo in način dostave.